Spis treści
Korzyści ze szkolenia
W trakcie szkolenia uczestnik pozna i przećwiczy:
- zaawansowane techniki sprzedaży, prowadzenia negocjacji i zamykania rozmów handlowych z klientami.
- metody radzenia sobie z najczęstszymi i najtrudniejszymi obiekcjami klientów.
- techniki właściwej prezentacji i obrony ceny oraz metody skutecznego rabatowania w rozmowie z trudnym klientem.
- zasady finalizowania sprzedaży w taki sposób, by klient nie mógł się z niej wycofać.
Adresaci
- Handlowcy, sprzedawcy i przedstawiciele handlowi, którzy mają za sobą podstawowe szkolenia sprzedażowe.
- Doświadczeni pracownicy działów sprzedaży.
- Managerowie działów sprzedaży.
- Trenerzy i coachowie sprzedaży, przygotowujący się do prowadzenia zajęć i sesji coachingowych.
Przebieg treningu i metody pracy
Program treningu jest każdorazowo uzgadniany ze zleceniodawcami i uczestnikami. Może zawierać wybrane moduły i elementy szkoleń handlowych i komunikacyjnych, dostosowane do potrzeb uczestników. Na ogół ma charakter wyłącznie praktyczny. Ćwiczenia mają charakter interaktywny: rozmowy handlowe uczestników są nagrywane, a następnie odtwarzane i analizowane na forum grupy. W toku analizy uczestnik otrzymuje od trenera informacje zwrotne na temat stopnia zaawansowania swych umiejętności sprzedażowych i optymalnej drogi rozwoju w roli handlowca.
Kurs ma standardowo wymiar dwóch dni. Drugi dzień szkolenia jest w całości przeznaczony na kompleksowe ćwiczenia praktyczne (pełne rozmowy handlowe) pod kątem produktów sprzedawanych przez uczestników, oraz dyskusje, w trakcie których uczestnicy opowiadają o najczęstszych zastrzeżeniach klientów, z jakimi spotykają się jako sprzedawcy i wraz z trenerem spróbują opracować optymalne metody radzenia sobie z nimi.
Informacje organizacyjne
Terminy i ceny
Miejsce i termin najbliższego szkolenia otwartego:
- Warszawa, 3-4.02.2020.
- W przypadku zgłoszenia się osób zainteresowanych, szkolenie może zostać zorganizowane także w Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu.
- Szkolenia otwarte organizowane są we własnych salach lub w centrach biznesowych i hotelach, zlokalizowanych w ścisłych centrach głównych miast.
Koszt udziału 1 uczestnika w szkoleniu otwartym (2 dni, 16 godzin, grupa do 10 uczestników):
- 1290 zł + 23% VAT
- Cena szkolenia otwartego zawiera koszt przerw kawowych i lunchów.
- Przy większej liczbie uczestników cena do negocjacji.
Koszt dwudniowego (16 h) szkolenia zamkniętego na miejscu w firmie
(na terenie całego kraju, termin do uzgodnienia):
- Wycena indywidualna w zależności od terminu, liczby uczestników i lokalizacji Klienta.