Metody pracy

Szkolenie składa się z dedykowanych modułów, których celem jest trening praktycznych umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych pracowników działów sprzedaży, handlowców i zakupowców. Celowi temu służą temu symulacje rzeczywistych rozmów z klientem, publiczna analiza wyników osiąganych przez każdego z uczestników w odgrywanych scenkach oraz inne ćwiczenia praktyczne.

Zajęcia podzielone są na bloki. W ramach każdego bloku uczestnicy zaliczają wprowadzenie teoretyczne, po czym trenują użycie wybranych technik lub praktyczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą wystąpić w trakcie rozmów handlowych.

Treningi mają zawsze charakter praktyczny. Uczestnicy zajęć w dwu- lub kilkuosobowych zespołach prowadzą przykładowe rozmowy z klientem, bazując na otrzymanych scenariuszach. Po każdym improwizowanym spotkaniu (z których część zostanie nagrana i następnie przeanalizowana na forum grupy) rozmawiający dowiadują się, co zrobili dobrze, gdzie popełnili błędy, nad czym powinni jeszcze popracować i w jaki sposób to zrobić. Dzięki temu uczestnicy nie tylko automatycznie przyswajają potrzebne im wiadomości, lecz i szybko dochodzą do wprawy w ich wykorzystaniu.

Organizacja

Najbliższe warsztaty „Kompleksowe szkolenie sprzedawców”:

  • 1-2.04.2025 – Warszawa
  • 7-8.04.2025 – Wrocław
  • 28-29.04.2025 – Poznań
  • 12-13.05.2025 – Kraków
  • 5-6.06.2025 – Gdańsk

Szczegóły organizacyjne

  • Szkolenia odbywają się we własnych salach lub w centrach konferencyjnych i hotelach, zlokalizowanych w głównych miastach. Cena szkolenia stacjonarnego zawiera koszt przerw kawowych i lunchów.
  • Maksymalna liczba uczestników: do 8 osób na otwartym szkoleniu stacjonarnym.
  • Istnieje możliwość organizacji szkoleń w formie zamkniętej, zarówno na miejscu u Klienta, jak i w wybranej lokalizacji (również za granicą).

Koszt udziału 1 uczestnika w szkoleniu otwartym (2 dni, 16 godzin):

  • Szkolenie stacjonarne: 1890 zł + 23% VAT
  • Przy większej liczbie uczestników cena do negocjacji.

Koszt dwudniowego (16 h) szkolenia zamkniętego na miejscu w firmie
(na terenie całego kraju, termin do uzgodnienia):

  • Wycena indywidualna w zależności od terminu, liczby uczestników i lokalizacji Klienta.