Oferta szkoleniowa TRAININGS.PL: Rozmowy i transakcje handlowe Sprzedaż Trening sprzedaży dla początkujących Techniki sprzedaży dla zawodowców Sprzedaż bezpośrednia – trening z kamerą Telemarketing – techniki sprzedaży przez telefon Zamykanie sprzedaży – techniki i scenariusze Nowoczesna rozmowa handlowa Psychologia sprzedaży i zachowań konsumenckich Wywieranie wpływu – trening dla sprzedawców Skuteczna prezentacja produktu Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji Prospecting, czyli pozyskiwanie nowych klientów Komunikacja z klientem – warsztat dla handlowców Kompleksowe szkolenie sprzedawców Negocjacje Negocjacje ceny Rozwiązywanie konfliktów na drodze negocjacji i mediacji Rozmowy B2B i negocjacje dla handlowców Trudny klient w sprzedaży: obiekcje i negocjacje Negocjacje dla dostawców Sprzedaż nieruchomości Najskuteczniejsze techniki sprzedaży nieruchomości Techniki sprzedaży mieszkań deweloperskich Negocjacje cen nieruchomości Sprzedaż nieruchomości dla początkujących Techniki sprzedaży dla pośredników nieruchomości Prezentacja nieruchomości i negocjacje z kupującym – trening dla właścicieli mieszkań Negocjacje prowizji agencji w pracy pośrednika nieruchomości Marketing nieruchomości i jej sprzedaż w czasach kryzysu Obsługa reklamacji u dewelopera Opóźnienie inwestycji deweloperskiej – jak rozmawiać z trudnym klientem Ubezpieczenia Techniki sprzedaży ubezpieczeń Prospecting w sprzedaży ubezpieczeń Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w internecie Internet w pozyskiwaniu klientów w branży ubezpieczeń Aktywna sprzedaż ubezpieczeń: cross-selling i upselling w pracy agenta Obsługa klienta Kontakt z klientem Efektywna obsługa klienta Jak pisać do klienta – trening praktyczny Trudny klient – jak radzić sobie w najcięższych przypadkach Reklamacje – jak uspokoić klienta i zapanować nad stresem Kultura obsługi klienta Poprawność językowa w komunikacji z klientem Trudne rozmowy reklamacyjne Ochrona zdrowia Komunikacja z pacjentem – trening dla lekarzy i pielęgniarek Obsługa pacjenta w placówce medycznej Instytucje publiczne Obsługa klienta w urzędzie Trudny klient w instytucji publicznej Obsługa najemców lokali komunalnych Trudny klient w ZUS i jego skuteczna obsługa Inne usługi Obsługa klienta dla serwisantów Obsługa klienta pralni i techniki aktywnej sprzedaży usług pralniczych Trudny klient w branży transportowej – szkolenie dla kierowców Obsługa klienta w hotelu – trening dla pracowników recepcji Obsługa klienta w ośrodku sportowym lub rekreacyjnym Kompetencje managerskie Zarządzanie ludźmi Skuteczne zarządzanie zespołem Leadership – warsztat przywódcy Budowanie zespołu projektowego Zarządzanie na produkcji dla brygadzistów i kierowników technicznych Zarządzanie pokoleniem X, Y, Z Motywowanie podwładnych Motywowanie pracowników – narzędzia i techniki Efektywna komunikacja menedżerska Oceny okresowe i system oceniania pracownika Delegowanie zadań i rozwijanie samodzielności pracowników Wywieranie wpływu – trening dla managerów Skuteczna informacja zwrotna a rozwój pracownika Coaching w zarządzaniu: manager jako coach Zarządzanie sprzedażą Zarządzanie zespołem sprzedaży Analiza procesów sprzedażowych Skuteczne motywowanie przedstawicieli handlowych Zarządzanie sprzedażą nieruchomości i narzędzia motywowania konsultantów Plany, targety, prowizje: motywowanie sprzedawców w praktyce Systemy motywacyjne i zasady premiowania pracowników sprzedaży Spotkania i moderacja Moderacja i spotkania robocze Spotkania biznesowe w praktyce managera Spotkania oceniające Konflikty i mediacje Administracja publiczna Zarządzanie w instytucjach publicznych Motywowanie pracownika urzędu lub instytucji publicznej Rekrutacja pracowników w instytucjach publicznych Rekrutacja i selekcja pracowników ZUS Komunikacja Wystąpienia publiczne Trening wystąpień publicznych Dobry mówca i jego sekrety Efektowna prezentacja Power Point Rozmowa kwalifikacyjna – pokaż swe najlepsze strony Mowy sądowe i skuteczne wystąpienia na sali sądowej Retoryka w wystąpieniu publicznym Autoprezentacja w sytuacji publicznej Wystąpienie w sądzie przed kamerą Rozmowa kwalifikacyjna po angielsku Kontakty z mediami Trening wystąpień przed kamerą Autoprezentacja w mediach Budowanie wizerunku w sieci Kontakty z mediami – trening dla osób publicznych Pisanie i redakcja tekstów – warsztat praktyczny Poprawność językowa w komunikacji z mediami LIVE INTERVIEW – wywiady na żywo w komunikacji online Trening medialny dla polityków Treningi dla specjalistów IT Efektywna komunikacja na linii klient-informatyk Prowadzenie spotkań projektowych w branży IT Wystąpienia i prezentacje specjalistów IT przed osobami nietechnicznymi Trening komunikacji specjalistów IT z osobami nietechnicznymi PR i marketing Podstawy public relations Marketing w internecie Komunikacja kryzysowa Język mediów i public relations Marketing polityczny w internecie Promocja wizerunku firmy Prospecting online – jak pozyskać klientów w internecie Organizacja eventów i ich skuteczna promocja Warsztat rzecznika prasowego Merchandising Merchandising dla przedstawicieli handlowych Zarządzanie półką – trening dla właścicieli sklepów Pricing i strategie cenowe – zarządzanie ceną w praktyce Komunikacja w instytucji Pisma urzędowe – jak pisać i redagować Rozwijanie współpracy i komunikacji w zespole Autoprezentacja dla urzędników i pracowników administracji Urzędnik w mediach – kontakty z dziennikarzami dla instytucji Szkolenia z zakresu rozwoju i edukacji Kompetencje organizacyjne Zarządzanie czasem i zadaniami Zarządzanie projektami Cele, priorytety, zarządzanie czasem Organizacja czasu pracy Zarządzanie biurem – szkolenie dla sekretarek i office-managerów Twórcze rozwiązywanie problemów w projekcie Profesjonalna asystentka jako wsparcie przełożonego Warsztaty dla trenerów Techniki prowadzenia szkoleń – warsztat dla trenerów Skuteczny trener sprzedaży Metodyka szkoleń pracowniczych dla brygadzistów i mistrzów produkcji Coaching a rozwój pracownika Rozwój osobisty Radzenie sobie ze stresem Techniki obrony przed perswazją i manipulacją Pokonaj wypalenie – odzyskaj motywację! Asertywność i asertywna komunikacja Kreatywne rozwiązywanie problemów Trainings in English Sales and business Sales techniques Effective telephone selling Job interview Real estate sales techniques Business presentations Productivity Secrets of productive meetings Time and task management Highly efficient business calls