Korzyści uczestnika

W trakcie szkolenia uczestnik pozna i przećwiczy:

  • zaawansowane techniki sprzedaży, prowadzenia negocjacji i zamykania rozmów handlowych z klientami.
  • metody radzenia sobie z najczęstszymi i najtrudniejszymi obiekcjami klientów.
  • techniki właściwej prezentacji i obrony ceny oraz metody skutecznego rabatowania w rozmowach negocjacyjnych z trudnymi klientami.
  • zasady finalizowania sprzedaży w taki sposób, by klient nie mógł się z niej wycofać.

Organizacja

Najbliższe szkolenia otwarte:

  • 15-16.02.2024 – Warszawa
  • 7-8.03.2024 – Poznań
  • 18-19.03.2024 – Katowice

Szczegóły organizacyjne

  • Szkolenia odbywają się we własnych salach lub w centrach konferencyjnych i hotelach, zlokalizowanych w głównych miastach. Cena szkolenia stacjonarnego zawiera koszt przerw kawowych i lunchów.
  • Maksymalna liczba uczestników: do 8 osób na otwartym szkoleniu stacjonarnym.gggggg
  • Istnieje możliwość organizacji szkoleń w formie zamkniętej, zarówno na miejscu u Klienta, jak i w wybranej lokalizacji (również za granicą).

Koszt udziału 1 uczestnika w szkoleniu otwartym (2 dni, 16 godzin):

  • Szkolenie stacjonarne: 1890 zł + 23% VAT
  • Przy większej liczbie uczestników cena do negocjacji.

Koszt dwudniowego (16 h) szkolenia zamkniętego na miejscu w firmie
(na terenie całego kraju, termin do uzgodnienia):

  • Wycena indywidualna w zależności od terminu, liczby uczestników i lokalizacji Klienta.

Forma szkolenia

Program treningu jest każdorazowo uzgadniany ze zleceniodawcami i uczestnikami. Może zawierać wybrane moduły i elementy szkoleń handlowych i komunikacyjnych, dostosowane do potrzeb uczestników. Na ogół ma charakter wyłącznie praktyczny. Ćwiczenia mają charakter interaktywny: rozmowy handlowe uczestników są nagrywane, a następnie odtwarzane i analizowane na forum grupy. W toku analizy uczestnik otrzymuje od trenera informacje zwrotne na temat stopnia zaawansowania swych umiejętności sprzedażowych i optymalnej drogi rozwoju w roli handlowca.

Kurs ma standardowo wymiar dwóch dni. Drugi dzień szkolenia jest w całości przeznaczony na kompleksowe ćwiczenia praktyczne (pełne rozmowy handlowe prowadzone przez uczestników), oraz dyskusje, w trakcie których szkoleni opowiadają o najtrudniejszych zastrzeżeniach klientów, z jakimi spotykają się jako sprzedawcy i wraz z trenerem spróbują opracować optymalne metody radzenia sobie z nimi.

Adresaci

  • Handlowcy, sprzedawcy i przedstawiciele handlowi, którzy mają za sobą podstawowe szkolenia sprzedażowe.
  • Doświadczeni pracownicy działów sprzedaży.
  • Managerowie działów sprzedaży.
  • Trenerzy i coachowie sprzedaży, przygotowujący się do prowadzenia zajęć i sesji coachingowych.