Oferta szkoleniowa TRAININGS.PL: Rozmowy handlowe Sprzedaż Trening sprzedaży dla początkujących Techniki sprzedaży dla zawodowców Sprzedaż bezpośrednia – trening z kamerą Telemarketing – skuteczne techniki sprzedaży przez telefon Psychologia sprzedaży i zachowań konsumenckich Skuteczna prezentacja produktu Zamykanie sprzedaży – techniki i scenariusze Rozmowa handlowa: od pierwszego telefonu do negocjacji ceny Kompleksowe szkolenie sprzedawców Negocjacje Negocjacje ceny Rozmowy B2B i negocjacje handlowe Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji Sprzedaż nieruchomości Najskuteczniejsze techniki sprzedaży nieruchomości Techniki sprzedaży mieszkań deweloperskich Negocjacje w branży nieruchomości Techniki sprzedaży dla pośredników nieruchomości Prezentacja nieruchomości i negocjacje z kupującym – trening dla właścicieli mieszkań Negocjacje prowizji agencji w pracy pośrednika nieruchomości Marketing nieruchomości i jej sprzedaż w czasach kryzysu Obsługa reklamacji u dewelopera Opóźnienie inwestycji deweloperskiej – jak rozmawiać z trudnym klientem Sprzedaż ubezpieczeń Techniki sprzedaży ubezpieczeń Prospecting w pracy agenta ubezpieczeniowego Obsługa klienta Bieżąca komunikacja z klientem Efektywna obsługa klienta Reklamacje – jak uspokoić klienta i zapanować nad stresem Kultura obsługi klienta Trudny klient – jak radzić sobie w najcięższych przypadkach Trudne rozmowy reklamacyjne Instytucje publiczne Trudny klient w instytucji publicznej Trudny klient w ZUS i jego skuteczna obsługa Ochrona zdrowia Komunikacja z pacjentem – trening dla lekarzy i pielęgniarek Obsługa pacjenta w placówce medycznej Inne usługi Obsługa klienta pralni i techniki aktywnej sprzedaży usług pralniczych Trudny klient w branży transportowej – szkolenie dla kierowców Obsługa klienta w hotelu – trening dla pracowników recepcji Kompetencje managerskie Zarządzanie ludźmi Skuteczne zarządzanie zespołem Leadership – warsztat przywódcy Zarządzanie na produkcji dla brygadzistów i kierowników technicznych Motywowanie podwładnych Motywowanie pracowników – narzędzia i techniki Efektywna komunikacja menedżerska Delegowanie zadań i rozwijanie samodzielności pracowników Wywieranie wpływu – trening dla managerów Skuteczna informacja zwrotna a rozwój pracownika Zarządzanie sprzedażą Zarządzanie zespołem sprzedaży Skuteczne motywowanie przedstawicieli handlowych Plany, targety, prowizje: motywowanie sprzedawców w praktyce Systemy motywacyjne i zasady premiowania pracowników sprzedaży Komunikacja Spotkania i moderacja Moderacja i spotkania robocze Spotkania biznesowe w praktyce managera Treningi dla specjalistów IT Efektywna komunikacja na linii klient-informatyk Prowadzenie spotkań projektowych w branży IT Wystąpienia i prezentacje specjalistów IT przed osobami nietechnicznymi Trening komunikacji specjalistów IT z osobami nietechnicznymi Szkolenia z zakresu rozwoju i edukacji Kompetencje organizacyjne Cele, priorytety, zarządzanie czasem Zarządzanie biurem – szkolenie dla sekretarek i office-managerów Organizacja czasu pracy Profesjonalna asystentka jako wsparcie przełożonego Warsztaty dla trenerów Techniki prowadzenia szkoleń – warsztat dla trenerów Skuteczny trener sprzedaży Metodyka szkoleń pracowniczych dla brygadzistów i mistrzów produkcji Rozwój osobisty Radzenie sobie ze stresem Techniki obrony przed perswazją i manipulacją Pokonaj wypalenie – odzyskaj motywację! Asertywność i asertywna komunikacja