Korzyści uczestnika

W trakcie szkolenia uczestnik pozna i przećwiczy:

  • normy i standardy komunikacji z klientem,
  • style komunikacji z klientem,
  • zasady savoir vivre w kontakcie z klientem.

Organizacja

Najbliższe szkolenia otwarte:

  • 10-11.04.2025 – Kraków
  • 24-25.04.2025 – Wrocław
  • 8-9.05.2025 – Łódź
  • 9-10.06.2025 – Poznań
  • 12-13.06.2025 – Warszawa

Szczegóły organizacyjne

  • Szkolenia organizowane są we własnych salach lub w centrach biznesowych i hotelach, zlokalizowanych w największych miastach.
  • Maksymalna liczba uczestników: 8 osób na szkoleniu.
  • W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymują materiały w formie wydruku, a po szkoleniu certyfikaty poświadczające jego odbycie.
  • Cena szkolenia stacjonarnego zawiera koszt przerw kawowych i lunchów.

Koszt udziału 1 uczestnika w szkoleniu otwartym (2 dni, 16 godzin):

  • 1890 zł + 23% VAT
  • Cena szkolenia otwartego zawiera koszt przerw kawowych i lunchów.
  • Przy większej liczbie uczestników cena do negocjacji.

Koszt dwudniowego (16 h) szkolenia zamkniętego na miejscu w firmie u Klienta
(na terenie całego kraju, termin do uzgodnienia):

  • Wycena indywidualna w zależności od terminu, liczby uczestników i lokalizacji Klienta.