Korzyści uczestnika
W trakcie szkolenia uczestnik pozna i przećwiczy:
- zaawansowane techniki sprzedaży, prowadzenia negocjacji i zamykania rozmów handlowych z klientami.
- metody radzenia sobie z najczęstszymi i najtrudniejszymi obiekcjami klientów.
- techniki właściwej prezentacji i obrony ceny oraz metody skutecznego rabatowania w rozmowach negocjacyjnych z trudnymi klientami.
- zasady finalizowania sprzedaży w taki sposób, by klient nie mógł się z niej wycofać.
Organizacja
Najbliższe szkolenia otwarte:
- 4-5.11.2024 – Warszawa
- 7-8.11.2024 – Wrocław
- 28-29.11.2024 – Poznań
- 2-3.12.2024 – Łódź
- 9-10.12.2024 – Kraków
Szczegóły organizacyjne
- Szkolenia odbywają się we własnych salach lub w centrach konferencyjnych i hotelach, zlokalizowanych w głównych miastach. Cena szkolenia stacjonarnego zawiera koszt przerw kawowych i lunchów.
- Maksymalna liczba uczestników: do 8 osób na otwartym szkoleniu stacjonarnym.
- Istnieje możliwość organizacji szkoleń w formie zamkniętej, zarówno na miejscu u Klienta, jak i w wybranej lokalizacji (również za granicą).
Koszt udziału 1 uczestnika w szkoleniu otwartym (2 dni, 16 godzin):
- Szkolenie stacjonarne: 1890 zł + 23% VAT
- Przy większej liczbie uczestników cena do negocjacji.
Koszt dwudniowego (16 h) szkolenia zamkniętego na miejscu w firmie
(na terenie całego kraju, termin do uzgodnienia):
- Wycena indywidualna w zależności od terminu, liczby uczestników i lokalizacji Klienta.
Forma szkolenia
Program treningu jest każdorazowo uzgadniany ze zleceniodawcami i uczestnikami. Może zawierać wybrane moduły i elementy szkoleń handlowych i komunikacyjnych, dostosowane do potrzeb uczestników. Na ogół ma charakter wyłącznie praktyczny. Ćwiczenia mają charakter interaktywny: rozmowy handlowe uczestników są nagrywane, a następnie odtwarzane i analizowane na forum grupy. W toku analizy uczestnik otrzymuje od trenera informacje zwrotne na temat stopnia zaawansowania swych umiejętności sprzedażowych i optymalnej drogi rozwoju w roli handlowca.
Kurs ma standardowo wymiar dwóch dni. Drugi dzień szkolenia jest w całości przeznaczony na kompleksowe ćwiczenia praktyczne (pełne rozmowy handlowe prowadzone przez uczestników), oraz dyskusje, w trakcie których szkoleni opowiadają o najtrudniejszych zastrzeżeniach klientów, z jakimi spotykają się jako sprzedawcy i wraz z trenerem spróbują opracować optymalne metody radzenia sobie z nimi.
Adresaci
- Handlowcy, sprzedawcy i przedstawiciele handlowi, którzy mają za sobą podstawowe szkolenia sprzedażowe.
- Doświadczeni pracownicy działów sprzedaży.
- Managerowie działów sprzedaży.
- Trenerzy i coachowie sprzedaży, przygotowujący się do prowadzenia zajęć i sesji coachingowych.